Pilihan Bahasa:
Pilihan Warna:
color green color blue color red
Saiz Teks: 
A- A A+

 

  1. Memberi penumpuan kepada aktiviti pentadbiran dan khidmat pengurusan dalam memenuhi kepuasan pelanggan dalaman dan luaran.
  2. Menekankan proses penambahbaikan secara berterusan (continuous improvement).
  3. Berorientasikan matlamat jangka panjang yang telah dirancang dengan teliti.
  4. Melaksanakan tindakan pencegahan awal dan penyelesaian masalah secara sistematik
  5. Melaksanakan pembudayaan program peningkatan kualiti dan produktiviti dalam konteks memodenkan sistem pentadbiran organisasi.
Dasar Privasi | Dasar Keselamatan |  Penafian |  Peta Laman | Soalan Lazim | Bantuan 
Hak Cipta Terpelihara 2016 © Pihak Berkuasa Kemajuan Pekebun Kecil Perusahaan Getah (RISDA)
Sesuai dipapar menggunakan browser yang versi terbaru Internet Explorer 7.0 dan ke atas Mozilla Firefox 3.0 dan ke atas Google Chrome dengan resolusi 1280 X 800 dan ke atas.

Jumlah Pelawat: Hari Ini : 259 ------ Minggu Ini : 259 ------ Bulan Ini : 4673 ------ Keseluruhan : 4180551

Tarikh Kemaskini :
 14/10/ 2019
.